سلام..

        نمیدونم کیانوش چیچی در وکرده از خودش پشته من!

        خلاصه بگم میخوام درباره بهمن ماه از خودم ابراز علاقه در وکنم....

         این که انقلاب پیروز شده اصلا مهم  نیست برام....

        اینکه این ماه تولد یه آدمیه که برام از ارزش زیادی بر خورداره....

        هی چی نباشه هیچی نباشه....زندگیه منو هدف دار کرده....

        شاید چیزه معمولی باشه ولی برای من خیلی خیلی ارزش داره....

        نمیدونم با چه زبونی تولدتو تبریک بگم...

        هیچی ندارم که پیش کش کنم...

        سر ه همین شرمنده ام.....

        هرچی که دارم همش برای تو....

        ولی تو ماله من...

تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک ولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک

                              این اخرین ترانه تورا یادگار باد

                                 دعایم یار بی پروایت باد

                             هرگزغمت مباد خدا با تو یار باد

                          دیگر ز پا افتاده ام ای ساقی عجل

                                  بریز به کامم شراب را

تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک ولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک

      خاطره جان تولد مبارک....همیشه شاد و سر بلند و  زنده و ....باشی

       ایشالله ۱۰۰ ساله شی .. نه ۱۲۰ ساله شی ... نه ۱۳۰ کمه همیشه زنده باشی

            (برگرفته شده از شاعر توانمنده معاصر عمو پرنگ)

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام کوروش جان...از طرف منم به اون دوست خوشبحتت تبریک بگو....نه خودم میگم...خاطره جون تولدت مبارک...خدا رو شکر که سالمی خاک تو سرت میانوش با این خبر دادنت..

ایناز شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ http://aynaztanha.blogfa.com

سلام
خوبی؟
چه اجب
خوب من هم تولد خاطره تبریک میگم
اپم
بای

ندا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ب.ظ http://nevertellmegoodbye.persianblog.com

خیلی خوبه که یه نفر اینقدر حال تورو عوض کرده...تولدش مبارک..

khatere........dokhtare4fasl یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ http://dokhtare-4fasl.blogsky.com

khob man vaghean nemidoonam chi begam :)

avalan ke nazare lotfete KoROsH jan

doyoman ke lotf dari pesare khoob

belakhare har kasi baraye inke hadafe khodeshe peyda kone niza be ye seri abzar dare ye chizayi vasete mishan ta to hadafeto peyda koni

khoshalam ke toonestam behet hamchin komaki konam;)

bazam mersi

محمد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.mohamadkocholoytanha.persianblog.com

سلام... چرا رفت..! بعد از مدتها تازه اومده بودم بهش سر بزنم.. حیف شد..! // سلام من رو بهش برسون...! // منم آپم..! // راستی تولد عزیزت مبارک...

ایناز شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ http://aynaztanha.blogfa.,com

سلام کوروش
چرا دیر به دیر اپ میکنی
من اپ کردم
بای

[ بدون نام ] یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ب.ظ

kasi azash khabar nadare?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد