به یاد تو کیانوش..تو که همه چیرو از همه گرفتی پسر....

   

 

     سلام...

    این بار برای اخرین بار آپدیت میکنم....

    میخوام از بهترین و عزیز ترین دوستم بگم....

   ولنتاین هر سال برام کادو میخرید براش کادو میخریدم.....

   خودش میدونست چه قدر دوسش دارم...میدونستم چه قدر دوسم داره...

   کیانوش...جات برای همیشه تو دلم خالی بی انصاف.....همه جا با هم بودیم...

   ولی تو نامردی کردی این آخریو....

   ای کاش بودیو میدیدی همه حرفات درست در اومد....همش درست در اومد کیانوش جان....

   دلم برات شده اندازه همون انگشرت که خیلی برات تنگ بود....

   اگه من برات مهم نبودم..حداقل دلت برای مادرمون میسوخت....

   فکر کنم خودت از اون بالا میدیدی چه طور گریه میکرد..

   ای کاش خواهرتو میدیدی....دله همرو خون کردی پسر...

   میدونم جات تو بهشته...

   یادته میگفتی اگه بریم بهشت از خدا یه گیتار میخوام...برای تو هم یه کامپیتور میخوام...

   یادمه گفتی کوروش تو آدم نیستی خدا به حرفت گوش نمیکنه

   ولی من بهش میگم کوروش رو هم آدم حساب کنه

   به خدا راست گفتی کیانوش... راست گفتی.... اگه آدم حساب میکرد که...!!

 

    کیانوش دلم برات تنگه عوضی....

 

                   

      خیلی بی انصاف و نامردی

 

                                                                                                                                        خدا بیامرزتت پسر...

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ا ی د ا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام.
خدا بیامرزتش. به تو هم صبر بده حتما میده. اونم حتما تو بهشته من که نمیشناسمتون اما خب اگه واقعا خوب بوده پس تو بهشته. برات دعا میکنم خوابشو ببینی و بهت بگه کجاست.

حامد جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:25 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام
خوبی...
وبلاگت خوب بود
ولی چرا میخوای بری
یسر به من بزن

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ


kianoosh ba to shookhi karde . khoda kheyliam dooset dare


khoda be hamashoon sabr bede : aval madaresh bad khaharesh bad ham to koori


hatman kheyli sakhte amma yadet bashe ke :

zendegi ye jadeye hamvar nis . por az kooho darrast ye vaghta roo gholeyi ye moghehayiam pish miad ke too dare bashi
ooni barandast ke too dareha sabr dashte bashe vo roo gholeha sarmast nashe ke motmaennam to az hamin dasteyi

HAMISHE BARANDE BASHI KOORI

be ghole khodet ---> l3ye

ندا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ب.ظ http://NEVERTELLMEGOODBYE.PERSIANBLOG.COM

سلام کوروش جان...چی شده من که نمی تونم باور کنم توروخدا بگو اینا که نوشتی راسته؟...کیانوش اون موقع که تو حالت خوب نبود اومده بود وبلاگ من نوشته بود...باورم نمیشه؟ اخه چی شد مگه؟

نازنین چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

کوروش جون تسلیت میگم...خوبه برای آخرین بار آپدیت میکنی....از نت بکش بیرون پسر خدا بیا مرزتش....چقدر با هم شوخی میکردیم...یاده گیتار زدنش بخیر....یاده اون اهنگشم بخیر..میمیرم بر ات...

بهناز پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.harfe-man.blogfa.com

رحمت باد بر او
چیز دیگه ای یادم نمیاد بگم
بهتره که هیچی نگم
خداحافظ

سما پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ب.ظ

کوروش خیلی بی معرفتی...به خدا میگم...

mitra پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ب.ظ

manam ba sama moafegham.....
bi marfat chera be refigha dige sar nemizani....
sama goft biaym shayad up karde bashi....namarrrrrrrrrd

آخرین معشوق جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ب.ظ http://avaze-gho.co.sr

فقط میتونم بگم متاسفم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد